poniedziałek, 21 grudnia 2009

Taragui con Palo Yerba Mate 1kg

Taragui con Palo Yerba Mate 1kg
Taragui con Palo Yerba Mate 1kg
Taragui – argentyńska pewność. Szanowana i ceniona yerba mate. Mocny głęboko gorzki półcień w cierpkim posmaku. Malowniczy krzepki markowy aromat. Szybko i dobrze pobudzająca. Zbierana i selekcjonowana w certyfikowanej plantacji Las Marias. Uosobienie i istota wszystkich pozytywnych stron yerba mate. Zawierająca spore ilości kwasu pantotenowego biorącego udział w wytwarzaniu hormonów, regeneracji tkanek - przyspiesza gojenie ran oraz poprawia pigmentację i stan włosów. Rasowy a zarazem oryginalny autorament mate. Kunszt i flagowy produkt argentyńskich plantatorów Las Marias.

3 komentarze:

  1. moja ulubiona yerba, świetny smak:) polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. moja ulubiona yerba(jak dotąd)

    OdpowiedzUsuń
  3. To będzie bardzo subiektywna ocena bo ta mate po prostu -nie przypadła mi do gustu, nic nie zwróciło mojej uwagi, moja ocena smaku to trochę gorzej niż neutralny. Ale zawsze warto spróbować, może komuś zasmakuje, bo działanie oczywiście ok :)

    OdpowiedzUsuń