poniedziałek, 21 grudnia 2009

CBSe Silueta 0,5kg

CBSe Silueta 0,5kg
CBSe Silueta 0,5kg
Delikatna w smaku mieszanka tradycyjnej yerba mate con palo, mięty polnej, dzikiej róży z dodatkiem polidekstrozy - pobudzającej rozwój pożytecznych bakterii w jelitach, boldo, cedronu, kopru włoskiego i morskich alg pomagających przy niedoczynności tarczycy, ale też przyspieszających przemianę materii. CBSe  Silueta zawiera 20% dziennego zapotrzebowania na cynk. Cynk poprawia sprawność intelektualną, zapobiega demencji, wspomaga leczenie depresji i schizofrenii. Wpływa korzystnie na płodność, reguluje miesiączkowanie, przeciwdziała chorobom prostaty, łagodzi objawy osteoporozy, hemoroidów, zapalenia jelit. Chroni komórki przed niszczącym działaniem wolnych rodników. Jest również skuteczny w leczeniu trądziku młodzieńczego i różowatego, wyprysków i łuszczycy. CBSe Silueta zapewnia 20% dziennego zapotrzebowania na witaminy B2, B5, B6, B9, B12 oraz aż 74% na witaminę B1. Idealna yerba mate dla wszystkich szukających wsparcia przy odchudzaniu i poprawie przemiany materii. Polecamy!

27 komentarzy:

  1. Mate dla każdego... chociaż dla miłośników "hardcoru" zdecydowanie za słaba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonała! Bardzo delikatna z lekkim posmakiem ziół, bardzo dobra dla początkujących. Na prawdę polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobra mate i łagodny smak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Porządna i smakowita! Mimo, że jestem zwolennikiem ciężkich gatunków, uwielbiam tą mieszankę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mate dla tych co dbają o linię, mocno odchudza (tj. przygotujcie się na częste wizyty w toalecie) :) Łagodna w smaku, dobra dla początkujacych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super produkt, świetny jak dla mnie smak, za każdym razem doświadczam czegoś nowego :), rewelacyjny czas wysyłki, jeśli coś jest nie tak, czegoś brakuje odbieram telefon, uzgadniam i na drugi dzień mam wszystko. Dziękuję i polecam Was każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łagodna smaczna yerba z delikatnymi aromatami. Polecam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo smaczna, dobrze wpływa na samopoczucie. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  9. mocny, wyrazisty smak, bardzo dobrze pobudza i poprawia samopoczucie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wprawdzie piłem tylko próbkę, ale (jak komuś odpowiadają smakowe) to jest to jedna z najlepszych smakowych jakie próbowałem.

    OdpowiedzUsuń
  11. B. oryginalna smakowo. Polecam wszystkim tym ktorych tradycyjna yerba nie powalila:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo smaczna, łagodna YM.Gorąco polecam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oryginalny smak, aczkolwiek bardziej przypadła mi do gustu Silueta Naranja. Tak czy owak, godna polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Smaczek tej yerby złamany jest aromatem dodatków . Działa na mnie bardzo pozytywnie. W domu, w pracy zawsze mam pod ręką , albo ciepłą, albo zimną yerbę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo smaczna mate, delikatna, łagodna, wyczuwalny zapach suszonego jabłka:-) polecam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dosyć łagodna i dobrze przyswajalna mate. Jednak dla mnie dziwnie mocna, dostaje sensacje sercowe..

    OdpowiedzUsuń
  17. Pyszna! Delikatny smak, doskonały aromat. Szczególnie polecałbym wszystkim, których nie przekonuje do końca zbyt ascetyczny smak klasycznych yerb.

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny zapach, piękny aromat.... mmm...:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na początku jej smak odrzucił mnie.. ale z kazdym następnym kubkiem było lepiej.. trzeba sie do tego smaku przyzwyczaić bo ta mate jest inna ze względu na dodatek alg. Po "wsmakowaniu sie" trzeba przyznać ze jest aromatyczna słodkawa i naprawdę dobra.

    OdpowiedzUsuń
  20. Polecam wszystkim jest to najlepsza Yerba i najbardziej '' zwitaminowana"

    OdpowiedzUsuń
  21. No coż... O gustach się nie dyskutuje i o smakach też nie powinno... ale jak dla mnie troszeczkę brakuje jej wyrazistości... To jednak nie jest mate dla lubiących konkretny smak Mocy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna mate. Dobra dla początkujących jak i smakoszy ;) Delikatna z wyczuwalną nutką dodatków. Jedna z lepszych jakie piłam. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo łagodna, smaczna yerba z wyczuwalnymi delikatnymi aromatami, dobra zarówno dla początkujących oraz bardziej zaawansowanych. Polecam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. hmmm... dosyc oryginalny smak, jak na mate... lagodny, z wyczuwalnymi, ale nie dominujacymi dodatkami. jestem po trzeciej paczce i jak narazie jeszcze mi sie nie znudzila. POLECAM!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pyszna yerba z dobrze wyselekcjonowanym aromatem. Na początku nie przekonywała mnie do siebie, ale po drugiej paczce stwierdzam, iż jest to naprawdę porządna yerba. Myślę, że jest idealna dla początkujących, gdyż aromat jest bardzo wyraźny, a sam smak yerby lekko wycuzwalny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dobra mate, łagodna. Polecam każdemu kto zaczyna swoją przygodę z YerbaMate :)

    OdpowiedzUsuń