piątek, 18 grudnia 2009

Pajarito Yerba Mate 250 g

Pajarito Yerba Mate 250 g
Pajarito Yerba Mate 250 g
Pajarito Yerba Mate 250 g
Yerba Mate Pajarito - Paragwajski klejnot. Pełnie i mocno stymulująca. Czysta, nieskrępowana naturalna prawda o mate. Tradycyjnie uprawiana, czytelna i prosta. Pulsujący soczysty spójny dynamiczny smak. Zwięzły jednoznaczny ton w aromacie. Grube kawałki drewienek-gałązek i selekcjonowanych liści. Ziemistość i klasowość. Rezolutnie energetyzująca i ekspresyjna. Specjalne receptury uprawy i palenia tej znamienitej mate docenili klienci na całym świecie. Sprawdzona i sugestywna jest bezdyskusyjnym paragwajskim „zielonym złotem”. Rekomendacja znamienitej plantacji Lauro Rattz. Kalejdoskop pozytywnych wrażeń. Ogród wyobraźni yerba mate.

8 komentarzy:

  1. Wyśmienita, idealna na dobry początek dnia :) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu dobra konkretna mate, gdy ją pierwszy raz pociągnąłem myślałem, że nic specjalnego ale po drugim i trzecim łyku jednak poczułem jej moc. Nie pić wieczorem może być kłopot z zaśnięciem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pycha, ale troche za dużo nasypałem =P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre, klasyczne mate. Polecam nawet początkującym mateistom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ptaszek potrafiący dziobnąć. Mocna, konkretna, dobra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba każdy susz znajdzie swoich zwolenników i zdecydowanych przeciwników. Pajarito jest najbardziej jaskrawym tego przykładem - naturalnie w mojej ocenie; po spróbowaniu 20 rodzajów. Najmocniejszy znany mi smak i piorunujące działanie czynią z tego ziółka wyjątkową propozycję. Wśród rodziny i znajomych zdania są podzielone - od skrajnej niechęci, graniczącej z obrzydzeniem, po bezkrytyczny zachwyt. Mnie wciągnęło od razu i nie chce puścić. W rankingu osobistych kubków smakowych zdecydowanie numer 1. Polecam osobom otwartym na nowe, zdecydowane doznania. Ocena 5, chociaż opakowanie również nie dorównuje wzorcowemu rosamonte.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie poleca ptaszka pajarito ;) Po prostu klasyk. Działa i smakuje jak trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyczna w smaku i mocna mate. Zdecydowanie polecam!

    OdpowiedzUsuń