środa, 16 grudnia 2009

Pajarito Mini Yerba Mate 100g

Pajarito Mini Yerba Mate 100g
Pajarito - Paragwajski klejnot. Pełnie i mocno stymulująca. Czysta nieskrępowana naturalna prawda o yerba mate. Tradycyjnie uprawiana czytelna i prosta. Pulsujący soczysty, spójny dynamiczny smak . Zwięzły jednoznaczny ton w aromacie. Grube kawałki drewienek- gałązek i selekcjonowanych liści . Ziemistość i klasowość . Rezolutnie energetyzująca i ekspresyjna . Specjalne receptury uprawy i palenia tej znamienitej mate docenili klienci na całym świecie . Sprawdzona i sugestywna jest bezdyskusyjnym paragwajskim „zielonym złotem”. Rekomendacja znamienitej plantacji Lauro Rattz. Kalejdoskop pozytywnych wrażeń i ogród wyobraźni yerba mate.

4 komentarze:

  1. Zamawiałem dla kolegi wraz z innymi "saszetkami". Nie był chyba nigdy tak zadowolony z prezentu. Teraz może bez problemu zakupić 1kg Pajarito :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mocna yerba, czuc moc ! Napewno kupie jej wiecej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam że obawiałam się tej yerby. Naczytałam się że jest bardzo mocna, niedelikatna. Zamówiłam więc przezornie 100g ,a Pajarito okazała się tak wyborną yerbą że z pewnością pokuszę się o zamówienie pełnego jej opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 g zamówiłem dla eksperymentu, ponieważ też zraziłem się niektórymi opiniami, ale przyznam, że jestem mile zaskoczony. Smak wspaniały, a moc niesamowita, na pewno na 100 g nie zakończę ;)

    OdpowiedzUsuń