niedziela, 13 grudnia 2009

CBSe Endulzada

CBSe  Endulzada
CBSe Endulzada to yerba mate o wesołym, słodkawym posmaku, pozbawiona tak charakterystycznej dla mate goryczki. Polecana dla osób początkujących oraz dla wszystkich pragnących "odpoczynku" od mocnych i klasycznych mate.. Witamina B1 (w jednej porcji 80% dziennego zapotrzebowania) zapewnia redukcję i rozkład węglowodanów oraz regulację spalania tłuszczu. Idealna yerba mate dla wszystkich poszukujących dobrego sposobu na szczupłą sylwetkę.

8 komentarzy:

  1. Jest idealna dla kogoś kto lubi delikatny smak maty. Bez goryczy, słodkawy... Ja właśnie takie lubię, bardzo mi smakuje i gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. łagodna w smaku,nie ma wielkiego kopa,ale smaczna-poczatkowo dla gustujacych w tradycyjnym smaku może nawet zbyt słodka

    OdpowiedzUsuń
  3. Smak całkiem ciekawy, tylko ta słodycz... Dla tych co lubią goryczkę i moc niech poszukają czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  4. moja faworytka, łagodna w smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobra, delikatna w smaku yerba.

    OdpowiedzUsuń
  6. smak delikatny, słodkawy, łagodny, dla początkujących w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mate łagodna, smaczna, można polecić początkującym ponieważ goryczka jest przyjemnie łagodna. Słodka może troszke jest ,ale minimalnie.Nie psuje smaku, zdecydowanie lepsza od ,smakowych, yerb.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest to gatunek dla tych, którzy zaczynają swoją przygodę z mate (ja tak zrobiłem).Mam kilka swoich ulubionych odmian (bardziej tradycyjnych) ale zawsze z wielką radością sięgam po CBSe ENDULZADA.

    OdpowiedzUsuń