poniedziałek, 28 grudnia 2009

CBSe Miel

CBSe Miel
Patyczki i listki aromatyzowane miodem - bardzo smakowita yerba mate. CBSe miodowa to idealna yerba na długie jesienne i zimowe wieczory. Jej walorem jest bardzo wysoka zawartośc witaminy B1 - 46 % dziennego zapotrzebowania w jednej porcji 50g. Witamina B1 której brak objawia się min. zaburzeniami czynności centralnego układu nerwowego: uczucie osłabienia i zmęczenie, oczopląs, zaburzenia pamięci, koncentracji i depresja, niewydolność krążenia: przyspieszona akcja serca, powiększenie wymiarów serca, obrzęki kończyn górnych i dolnych, zaburzenia ze strony przewodu pokarmowego: utrata łaknienia, nudności, wymioty, biegunki, bóle brzucha, brak apetytu, spadek wagi. Alkohol rozkłada witaminę B1, ludzie nadużywający alkoholu powinni szczególnie dbać o dostarczanie jej do organizmu.

6 komentarzy:

  1. Doskonała dla ludzi lubiących słodycze

    OdpowiedzUsuń
  2. Mate z miodem, super propozycja na zimowe wieczory!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo slodka mate. chyba najslodsza jaka pilem. nie ma potrzeby dodawac zadnych miodow ani cukrow ! zapach tez przepelniony miodowa slodycza.

    OdpowiedzUsuń
  4. ZGADZAM SIĘ Z INNYMI LEKKO ZA SŁODKA , ALE MOŻNA WYTRZYMAĆ OGÓLNIE POZYTYWNIE ODZUCIA

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie w sam raz słodka i pachnąca rooibosem, którego jestem fanką. Kupiłam ja dla mamy która jest nią jeszcze bardziej zachwycona, więc może to ta, z tych kobiecych. Polecam paniom na początek przygody z mate.

    OdpowiedzUsuń
  6. a dla mnie jest pyszna (jako jedna z nielicznych), smak i zapach bardzo mi odpowiada, rzeczywiście słodkawa, polubiłam mieszać ją z CBSe Cafe.

    OdpowiedzUsuń