wtorek, 20 października 2009

Rosamonte Yerba Mate 2 kg

Rosamonte Yerba Mate 2 kg
Stylowa i konserwatywna. Nimb i duma argentyńskiej yerba mate. Bogactwo witaminy B1.Specjalny proces przygotowywania i odpowiednio długi okres leżakowania. Precyzyjnie selekcjonowane gałązki i drobno mielone listki. Jedna porcja (50g.) Rosamonte to źródło 50% dziennego zapotrzebowania na tiaminę, która pełni w organizmie szereg ważnych funkcji, ale najważniejszą z nich jest udział w przemianach węglowodanów - m.in. w przemianie niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania mózgu - glukozy w energię. Spożywając dietę bogatą w węglowodany (np. w żywieniu sportowców) należy szczególnie zwrócić uwagę na spożycie witaminy B1. Tiamina przyspiesza gojenie się ran i wykazuje działanie uśmierzające ból. Osoby nadużywające alkoholu i palące powinny szczególnie dbać o jej dostarczanie do organizmu. Rosamonte produkowana jest niezmiennie od końca XIX w. Wyrachowany smak i absolutyzm tej mate to dojrzała propozycja dla wszystkich mateistów.

18 komentarzy:

  1. Wyśmienity smak. Jedna z moich ulubionych YM, tę piję codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromna paczka bardzo cieszy oko po zakupie:) w smaku delikatna ale bardzo pobudzająca:) gorąco polecam początkującym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łagodna w smaku yerba-dla mnie nawet za łagodna, ale moja Narzeczona tylko tą pije

    OdpowiedzUsuń
  4. cacy cacy juz zbieram na wiecej

    OdpowiedzUsuń
  5. Długo mnie przekonywali do picia yerby, w tej chwili piję ją od kilku miesięcy i nie wyobrażam sobie, żeby mogło jej zabraknąć w moim domu, piłam kilka rodzajów tej herbaty, ale rosamonte jest jak dla mnie najlepsza :) A 2 kilogramowa paka starcza na długo mimo tego,że piję ją non stop :) POLECAM GORĄCO!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, to prawda, super yerba. Delikatny smak, no i faktycznie cena jest bardzo zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna Yerba, świetne opakowanie (ilość) POLECAM !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. No powiem, ze na zdjęciach jest nie zła miniaturyzacja :) Opakowanie ogromne:) Świetny stosunek ceny do jakości. Super klasyczny delikatny smak. Polecam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja ulubiona yerba. Wessałem jej już kilka kilo. Gorzkawa, dobrze pobudzająca i się nie nudzi. Cięta tak że nie zapycha bombilli. Świetny stosunek ceny do jakości. Same superlatywy mi przychodzą na myśl o niej, nawet jak jej nie piję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsza z najlepszych.Polecam gorąco.Obsługa sklepu na "6".Zawsze w terminie i z próbkami na zachętę.Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorąco polecam. Opakowanie 2kg to chyba optymalny wybór - jeżeli chodzi o produkt to chyba nie trzeba reklamować, najlepsza na 'impulsar la mañana'

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo, że zawsze kupuję parę rodzajów mate to Rosamonte jest jedną z moich ulubionych . Można powiedzieć, że wszystko co POLSKIE to dobre bo przecież właściciele tej plantacji mają POLSKIE korzenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie polecam wszystkim, tak na początek jak i do stałego picia. Moja ulubiona, mam nadzieję, że 2kg paczuska starczy choć na miesiąc:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Yerba godna zakupu bo smaczna, a stosunek jakości do ceny wręcz rewelacyjny i to 2 kg opakowanie!!! Nic tylko kupować i pić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobra jakość . Niezła cena . Łatwość zakupu . Ogólnie 5 .

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna yerba!!! jedna z moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  17. kupiłem, mam i bardzo często piję :) jedna z moich ulubionych. No i 2 kg :) szczerze polecam :) co do oceny... to chyba dałbym nawet i 6

    OdpowiedzUsuń