piątek, 23 października 2009

Canarias Yerba Mate 0,5 kg

Canarias Yerba Mate 0,5 kg
Całkowicie pozbawiona gałązek i bardzo drobno zmielona. Posiada w smaku bardzo charakterystyczną słodkawą nutę. Ta tradycyjna brazyliska erva, pakowana w Urugwaju, skutecznie gasi pragnienie jednocześnie mocno pobudzając. Należy do szacownych yerba mate wspomagających centralny ośrodek nerwowy. Jej działanie spełniło oczekiwanie wśród wielu konsumentów na całym świecie. Pięknie wyglądający i oryginalnie pachnący susz, bardzo szybko poprawia aktywność psychofizyczną. Dokładnie selekcjonowane wolno rosnące krzewy w połączeniu z doświadczeniem plantatorów Canarias gwarantują doskonałą jakość. Zdrowa alternatywa dla „małej czarnej”.

13 komentarzy:

  1. jak dla mnie fantastycznie pobudza (co dla mnie jest szczególnie istotne). Ma lekko słodki smak - może to nie dla facetów ale kobiety podobno lubią słodkie trunki:). Jedna z tych, z których jestem najbardziej zadowolona. dla ... zasypiających przy pracy i nauce gorąco polecam. To znacznie lepsze niż kawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Smak intrygujący, warto się z nią zaprzyjaźnić. Słodki posmak jest ciekawą odmianą ( nigdy nie dosładzam)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mate często zatyka bombille, w smaku średnia, mocno wyczuwalny słodki smak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla tych którzy chcą spróbować czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie trochę mdła. Dodatkowo moja bombila nie bardzo sobie z nią radzi. Zbyt pylista.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta yerbka gości dosyć często na mojej pułce klasyk...POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Mocna,o przyjemnym jak dla mnie laika smaku.Nie wyobrażam sobie dosładzania,zresztą chyba żadnej mate.Mógłbym jej używać stale,chyba,że znajdę coś ciekawszego w smaku.

    OdpowiedzUsuń
  8. dobra Yerba, czasami tylko zatyka bombillie. w smaku oryginalna trzeba przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie polecam, niesamowicie pobudza akurat mam alergię i po lekach byłem hmm delikatnie przymulony ;) a ta yerba... no cóż postawiła mnie na nogi i to porządnie! W smaku w mojej opinii lepsza od tych które do tej pory piłem (Rosamonte i Pajarito) może troszkę mniej wyraźna w smaku niż Pajarito a już na pewno delikatniejsza. Polecam gorąco, zarówno efekty jak i smak mnie usatysfakcjonowały, zdecydowanie wchodzi do stałego jadłospisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry smak, lekko słodkawy,polecam osobom z wrażliwszym żołądkiem,wystarczy też mniejsza ilość do zaparzenia bo jest faktycznie mocna.

    OdpowiedzUsuń
  11. pychota.... dla mnie jakby lekko wędzona, specyficzna i bardzo smaczna... nie muszę jej dosładzać :) no i ta MOC :)

    OdpowiedzUsuń
  12. MOCNA w smaku i w pobudzeniu, trzeba ją dobrze wytrzepać-minimum 3 razy z pyłu aby nie zatykała bombillii,nawet tych lepszych. Dla poszukiwaczy specyficznego cierpkiego,lekko słodkawego smaku pragnących znaczącego kopa pobudzenia GORąCO POLECAM.

    OdpowiedzUsuń