piątek, 13 listopada 2009

Pajarito Yerba Mate 1 kg

Pajarito Yerba Mate 1 kg
Pajarito Yerba Mate 1 kg
Pajarito Yerba Mate 1 kg
Yerba Mate Pajarito - paragwajski klejnot. Pełnie i mocno stymulująca. Czysta, nieskrępowana naturalna prawda o mate. Tradycyjnie uprawiana, czytelna i prosta. Pulsujący soczysty spójny dynamiczny smak. Zwięzły jednoznaczny ton w aromacie. Grube kawałki drewienek-gałązek i selekcjonowanych liści. Ziemistość i klasowość. Rezolutnie energetyzująca i ekspresyjna. Specjalne receptury uprawy i palenia tej znamienitej mate docenili klienci na całym świecie. Sprawdzona i sugestywna jest bezdyskusyjnym paragwajskim „zielonym złotem”. Rekomendacja znamienitej plantacji Lauro Rattz. Kalejdoskop pozytywnych wrażeń. Ogród wyobraźni yerba mate.

40 komentarzy:

  1. stanowczo mój faworyt, klasa sama w sobie jeżeli chodzi o yerby:) dobra, mocna i stawia na nogi:) jak na razie smakuje mi najbardziej. Gorąco polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam ale początkującym lepiej zamówić próbkę bo można się zrazić do nietypowego cierpkiego smaku.

    OdpowiedzUsuń
  3. jedno z mocniejszych ziółek (na tyle pozytywnych ocen ) cóż dodać, jak najbardziej godne polecenia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały smak mate, rewelacyjna moc dosłownie stawia na baczność, niezastąpiona w pracy jako starter przed ciężkim dniem. Gorąco polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mocna, gorzka, po prostu pyszna. Dla mnie numer 1;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pije dobre 2lata i nadal ma mi wiele do zaoferowania... od niej wszystko sie zaczeło... Polecam...

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepsza z mate, doskonale pobudza ciało i umysł! naprawdę polecam.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo intensywna w smaku z początku jak dla mnie była za mocna ale już się przyzwyczaiłem;) bardzo mocno pobudza:) szkoda tylko że nie ma większych opakowań bo bardzo szybko mi zniknęła;P gorąco polecam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. duża paka dla prawdziwego chłopa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbowałem wielu i zawsze wracam do Pajarito. Szczelnie zamknięty kilogram starcza na prawde na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mocna strasznie i strasznie smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Traktuję ją jak bezpieczny klasyk. No i opakowanie bardzo jest ekonomiczne. Poleca się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super produkt, świetny jak dla mnie smak, za każdym razem doświadczam czegoś nowego :), rewelacyjny czas wysyłki, jeśli coś jest nie tak, czegoś brakuje odbieram telefon, uzgadniam i na drugi dzień mam wszystko. Dziękuję i polecam Was każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasyk, pyszny klasyk Maciej

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielka moc małego ptaszka. A co za aromat. Stała pozycja w moich zamówieniach. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobry gatunek Yerby mate, mocny smak, aromat, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny wytrawny smak :) piję dopiero od wczoraj, ale już wiem, że będzie to yerba z którą zostanę na długo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamówiłem kolejne kilogramy - bo naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super aromat i smak serdecznie polecam siorbacza lubiacym wyrazisty smak

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobra na początek yerba-przygody. Doskonale budzi i ... mobilizuje do pracy

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowany mocny posmak ocierający sie o tytoń, super mocna, dla mnie bardzo smaczna. Jedyny minus to na prawde bardzo dużo pyłu :( duży dyskomfort picia.

    OdpowiedzUsuń
  22. fantastyczna mate, intensywny smak i duża moc...

    OdpowiedzUsuń
  23. Od tej yerby zaczynałem swoją przygodę i nie polecam początkującym, bardzo mocna i ostro pobudzająca. Po dwóch latach z różnymi gatunkami nadal chętnie sięgam po Pajarito. Dla mnie 4.

    OdpowiedzUsuń
  24. W smaku wyrazista i naprawdę dobra, jeśli chodzi o moc to nie ma tu specjalnych rewelacji, dużo drobniutkiego pyłu, ale mnie nie słuchajcie, jestem zakochany w Rosamonte Despalada, jak dotąd nic nie zdołało pobić jej aromatu, smaku i mocy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Doskonała mate. Niesamowity, wyrazisty smak i aromat. Jedyną wadą jaką posiada to jest to, że szybko traci swój cudowny smaczek (3-4 zalanie). Nie polecam dla początkujących, bo można się zrazić;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Jedna z moich ulubionych Mate. Próbowałem sporo innych (m.in. smakowe) ale po czasie eksperymentów wróciłem do tej klasycznej, niepowtarzalnej ...

    OdpowiedzUsuń
  27. po spożyciu mile zaskoczony mocą ;), moim zdaniem mocniejsza nawet od Cruz de Malta Despalado

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę świetna yerba.Cenie ją za moc i ten charakterystyczny smak prawdziwej mate.Jak dla mnie pierwsza klasa i strzał w 10. Polecam wszystkim mateholikom:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z braku Cruz de Malty despalady, zamówiłem Pajarito. To był strzał w 10! Mocny smak, naprawdę, mocny. Dodaje bardzo dużo energii, przydaje się szczególnie przed treningiem lub rano, gdy przed Tobą ciężki dzień, a jedyne na co się ma ochotę to zostać w łóżku do południa. Polecam wszystkim!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Osobiście uwarzam ze ma niesamowicie mocny klasyczny smak yerby, jest bardzo dobra i polecam ja wszystkim "pijakom" yerby, dla nowicjuszy moze byc troszke za mocna chodz nie jest to regula bo moim znajomym zasmakowala od razy. Bardzo dobry produkt

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna, bezkompromisowa i ten kop ! Mój numer 1.

    OdpowiedzUsuń
  32. treściwa w smaku yerbka, godna polecenia!

    OdpowiedzUsuń
  33. Gorzka, mocna - daje czadu :D po prawie roku eksperymentów Pajarito rządzi

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyśmienita moja i mojego męża ulubiona yerba.Rewelacyjna na zimno w upalne dni dodaje energii.Polecamy!!! Edyta Leszno.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyśmienita i cudownie gorzka!

    OdpowiedzUsuń
  36. Mocna, orzeźwiająca, goooorzka :) Moja przygoda z yerbą rozpoczęła się właśnie tutaj. REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie potrafię już tak ładnie określać doznań jak moi poprzednicy,ale jako wiekowy (40+:-) pragmatyczny tradycjonalista napiszę subiektywnie tak:za smak 5,moc pomiędzy 3+/ 4,goryczka 3+,ogólnie mocne 4 nawet z + szczególnie za smak, zgadzam się z opisem produktu,polecam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta Mate nie pozostawia wątpliwości, nie zawsze i nie wszędzie bo to klejnot o mocy tylko na specjalne okazje. Smak głęboki i intensywny, działanie niezawodne. Piątka z plusem

    OdpowiedzUsuń
  39. moja ulubiona. dla mnie jest jak marllboro wśród wszystkich yerba mate. smak który się albo kocha albo nienawidzi :))) maprawdę mocna....

    OdpowiedzUsuń