poniedziałek, 23 listopada 2009

Cruz de Malta Yerba Mate 0,5 kg

Cruz de Malta Yerba Mate 0,5 kg
Cruz de Malta Yerba Mate 0,5 kg
Bogata w potas, który reguluje równowagę wodną organizmu i utrzymuje prawidłowy rytm serca oraz ciśnienie tętnicze. Należy do bardzo szacownych znanych marek yerba mate. Charakterystyczna gorzko-cierpka nuta i znaczące właściwości pobudzające to atrybuty tej ujmującej mate. Susz Cruz de Malty to spore kawałki gałązek i grubo cięte listki. Warta polecenia dla początkujących z yerba mate.

19 komentarzy:

  1. Pierwszy raz piję, i wiem, że będzie stałą yerbą w moim zestawie. Delikatna i bardzo smaczna. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu smak yerby. Troszkę pylista. Jak dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z najlepszych. Pobudza mimo w miarę delikatnego smaku :) Pozycja obowiązkowa każdego mateisty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mate, która mocno pobudza (przynajmniej mnie :) ) , Polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonała. Odradzam picie na noc bo nie zaśniecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. klasyka i dobra marka , zdecydowanie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu próbuję różnych mate, do tej wracam zawsze chętnie. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. Krzyż Maltański piłem parę miesięcy temu. Jest to wyjątkowa yerba, ponieważ w mocy jest jej bliżej Rosamonte - tak to ja odczułem. Być może liczyłem na nieco więcej, ale też nie zawiodłem się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobra yerba;) Nie za mocna nie za słaba pobudzenie tez jest wyczuwalne świetna na poczatek dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moja pierwsza, bałam się smaku a tu miłe zaskoczenie, nie taka gorzka, i całkiem miły zapach - super! zachęca do dalszego siorpania

    OdpowiedzUsuń
  11. ją piję kiedy chcę konkretnego uderzenia...smak nie wykwintny i wyrażny jak np: Pajarito ale nie ma szans aby kogoś nim zniechęcić

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra konkretna mate, jest dosyć mocna idealna do picia rano przed pracą.

    OdpowiedzUsuń
  13. doskonała. zaskakuje z jednej strony wyważonym delikatnym smakiem a z drugiej mocą pobudzania. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  14. dobra klasyczna mate o dość delikatnym smaku, aromat nie charakteryzuje sie niczym orginalnym, smak nabiera glebszego wymiaru w matero z palo santo

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobra w smaku, lekko cierpka i słodkawa, świetna na "pierwszy raz", nie ma aż takiej goryczy. Zwiększa obroty

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny produkt - zwiększa koncetrację, daje pozytywnego "kopniaka" na rozruch :) lekko słodkawy posmak dodaje uroku...

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie pobudza. Wyrafinowany, wyraźny smak. Polecam na początek dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mocny, pobudzający kopniak. Świetna alternatywa kawy, pomagająca zwiększyć obroty.

    OdpowiedzUsuń
  19. doskonała mate:-) moja pierwsza ;-) bardzo dobrze pobudzająca .polecam gorąco

    OdpowiedzUsuń