niedziela, 11 października 2009

Pajarito Seleccion Especial 0,5 kg - sezonowana yerba mate

Pajarito Seleccion Especial 0,5 kg - sezonowana yerba mate
Pajarito Seleccion Especial 0,5 kg - sezonowana yerba mate
Pajarito Seleccion Especial 0,5 kg - sezonowana yerba mate
Specjalny 24-miesięczny okres leżakowania tej yerba mate oraz jej dobroczynne działanie na organizm stawia Seleccion pośród wyborowych i najmocniejszych yerb. Specjalnie opracowane receptury suszenia w plantacji Lauro Ratzz powodują, że Pajarito Especial zapewnia 90% dziennego zapotrzebowania na witaminę B1 - tiaminę, która pełni w organizmie szereg ważnych funkcji, ale najważniejszą z nich jest udział w przemianach węglowodanów - m.in. w przemianie niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania mózgu - glukozy w energię. Spożywając dietę bogatą w węglowodany (np. w żywieniu sportowców) należy szczególnie zwrócić uwagę na spożycie witaminy B1. Pajarito Especial to także 40% dziennego zapotrzebowania w witaminę B6 i 20% w magnez. Na liście minerałów tej wybornej yerby znajduje się witamina C, potas, wapno, żelazo i fosfor.

4 komentarze:

  1. Klasyka mocy i smaku. Pozycja obowiązkowa. Gałązki i liście, wielokrotnego zalania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja pierwsza yerba mate jaką wypiłem. Pamiętam bardzo tytoniowy posmak, który przypadł mi do gustu już za pierwszym zalanie, a także silną woń naparu roznoszącą się po mieszkaniu przez długi czas. Zrobiła na mnie duże wrażenie gdyż niezwykle mnie pobudziła. I tak oto potem stałem się potem regularnym siorbaczem.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo wyraźna, dymna, lekko tytoniowa...dla mnie pycha i powiem, że ciężka do przebicia przez inne gatunki...ją się albo kocha albo nienawidzi. Polecam tym, którzy szukają czegoś zdecydowanego i z charakterem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra w smaku ( wyrażny ziemnisty, tytoniowy smak i aromat), starcza na jakies 5 zalań nie tracąc walorów ale minusem jest zbyt duża jak dla mnie ilość pyłu.

    OdpowiedzUsuń